Saturday, April 16, 2011

KFC and me.

hari ni hari Sabtu dan kat luar sana masih lagi hujan lebat (saya sangat suka kan hujan..bukan kumpulan Hujan)..oh, yes..hari ni sangat lapar,bukan lapar kan nasi..tapi laparkan KFC..gile! boley gemuk macam ni..ahahaha

oh, because i'm craving for something like Makcik Kafe cant cook. so, i went to Jusco to grab some meal there. ehehee ...alasan..alasan...(tapi betul la..saya bukan sengaja, tapi terpaksa) ehehe..ok, sambung cerita. its really heavy rain outside and i'm driving alone. quite scared but i cant even bear with my little tummy. ehehe baik kan saya..

berlari2 anak lah saya masa dah samapi situ sebab tak dapat parking yang berbumbung..basah kuyup walaupun dah pakai payung...huuuu~ ok, now my mission untuk sampai dalam KFC dah tercapai. so, saya pun beratur. lama nye..mase ni la semua orang pun sebuk nak makan kat situ...grrrr~...dah la tengah sejuk2 ni...

ok, bila dah sampai masanya untuk saya bagi order. saya dengan mata yang penuh bercahaya ni pun order la dekat akak tu. tibe2...haa....kat kaunter sebelah tu ada sorang mamat ni. nak cakap handsome, ok la..comel jugak.. but, he is not my type la kan. (ceh, macam lawa sangat je kan..ehehehe) saya tak sedar sebenarnya saya sedang termenung kan muke mamat tu. tapi his face macam familiar, salah saya ke? huhu..tiba2(ok, tiba2 lagi..) akak yang ambil order saya terus tanya "abang tu handsome kan?" and saya reply "uh?" (ok, bayangkan muka saya tengah blur time ni...) akak tu ley ulang balik soalan tadi..huuuuuuu~....i mean, saya dengar ape akak tu cakap..but i didnt purposely la nak termenung tengok muka mamat tu...malu nye...should i wear black glasses kalau nak datang situ lagi? seriously, malu gile. huhuhu..

whats wrong with me?i'm keep on doing something like embracing myself..cipan betul la.ok, till then. bye~

p/s: Mr. Sugar bite my little finger til bleeding, now i'm starting to hate him. lempang laju2 karang mati pulak..huuuu~

No comments:

Post a Comment