Thursday, May 5, 2011

Rabu = Wednesday

di hari Rabu yang indah...aku bangun pukul 11.30 pagi, kalau boleh..memang tak nak bangun..tido sampai ke petang pun sangat indah..tapi, disebabkan nak study..terpaksa la aku gagahkan juga badan ni bangun.

macam biasa, bangun2 buka fb..ok, notification memang selalunya kosong..tak ada simbol kaler merah pun..bosan..bosan..lepas bangun puas ngadap fb, pergi la menggosok gigi sambil pejam mata..ambil feel tu sangat penting ye..cuci muka..ok dah, masuk bilik balik..baring2

lepas tu, baca masej kat hp buruk ni..ada orang ajak lunch..malas nye nak lunch, x lapar pun. tapi salin je la baju..hehehe..nanti2 je mandi..(haih..buruk nye perangai..ahahaha)..pas dah salin baju..bau sikit badan, ada bau tak mandi ke..cam biasa, memang tak ada sebab aku tak ada masalah bau badan ni..hihihi

merempit lah kami berdua ke kafe. sebenarnya, boleh jalan kaki..tapi jauh la. by the time sampai nanti dah tak ada tenaga dah nak makan. so, terpaksa la naik moto je..boleh naik kereta, tapi aku tak rasa nak drive..naik moto lebih senang nak cari parking kan..hihihi

setibanya aku di kafe..aku pun bersuke ria..sebuk dalam imiginasi sendiri..tiba-tiba~ aku boleh pulak terpeleot mase nak melangkah..nasib baik lah tak jatuh longkang..huuuu~ tapi still tak bernasib baik juga, sebab ada 1 table meja yang ada 4 orang lelaki terperasan masa aku terpeleot..dan dorang sangat keji...huhuhu...dorang boleh plak gelakkan aku yang merangkap orang dalam kesusahan ni. pastu plak, kawan aku ni ley plak buat2 tak nampak macam aku ni makhluk asing..korang sume ni memang kentut baik sungguh la...eeeeee! geram betul..

ok, aku masa ni..tak terkata..nak malu pun ye,nak cover pon ye..rasa lawak pun ye...ok, please la..aku tak tahu kenapa kejadian macam ni selalu jadi. geram betul. jatuh saham aku macam ni..huhuhu baru pakai selipar jamban biasa je dah terpeleot, belum lagi pakai heels..tapi serius la, ankle kaki aku memang sakit gile sampai sekarang...mane Encik Beruang ni, harap je nurse..bukan nak tolong aku...ahahahhaha

ok, tu je kisah dihari Rabu yang tak berapa cam best...by the way, aku ingat muka mamat baju putih yang gelakkan aku tak hingat dunia..siap perli2 lagi...eeee....sekeh laju2 karang tahu la kau nanti..

ok, dah..babai la..

p/s: aku tak nak lalu tempat yang sama dengan baju yang sama untuk sem ni..sem depan mesti kau dah lupa kan, hehehehehe so, tak pe..ada ubi, ada batass..ada hari aku balas..adios!

No comments:

Post a Comment